Patiënttevredenheidsonderzoek
Patiëntervaringen
Het betreft hier ervaringen van uitbehandelde patiënten.
We vermelden dit expliciet omdat we merken dat sommige praktijken de ervaringen publiceren van patiënten die bijv. pas 2 behandelingen hebben gehad. Wetenschappelijk gezien is dit onjuist. Ook levert een dergelijke handelswijze geen betrouwbare weergave op van wat de patiënt achteraf vond. Op deze manier wordt grotendeels enkel het placebo-effect en de subjectieve beleving van de patiënt gecommuniceerd. Het doel van het verzamelen van patiëntenervaringen met de PREM vragenlijst is juist het krijgen van een totaalbeeld hoe de patiënt de behandeling, de praktijk, fysiotherapeut in samenhang vond.
-
Fijne patiëntgerichte praktijk met deskundige en vriendelijke fysiotherapeuten.
-
Excellente anamnese en onderzoek, effectieve en kundige behandeling.
-
Goede behandeling, prettig contact en behandeling ook weer tijdig afgerond (na 3 behandelingen). Daarnaast nog (simpele) oefeningen voor thuis meegekregen.
-
Ik voel me altijd zeer serieus genomen, als ik echt pijn heb kan ik snel terecht, er werken al met al kundige mensen. Ben blij dat deze praktijk in mijn woonplaats Ravenstein ligt.
-
Deskundigheid en net iets verder kijken dan ik heb ervaren bij andere therapeuten.
-
Ik heb gedurende de behandelingen steeds gemerkt dat ik in deskundige handen was.
-
Sfeer, contact, openheid en gegeven adviezen waren prettig en doeltreffend. Gun ik een ander ook.
-
Zowel de formele als informele contacten waren zeer prettig, legde goed uit wat ik thuis en op mijn werk zou kunnen doen, gaf goede adviezen. Voor het eerst in mijn leven bij een fysiotherapeute geweest, wat mij (ondanks de klachten) goed is bevallen. Lag zeker ook aan de houding van de behandelend therapeute.
-
Goede contactuele vaardigheden die een band van vertrouwen schept, een prima behandeling voor een voor mij erg lastig probleem (lage rugklachten die plots optraden, waardoor zitten, staan en lopen ernstig werden belemmerd).
-
Verbeterpunt tip: Niks. De beoordeling is er ook naar. Ik heb een 9 gegeven omdat iedereen er naar toe wil als ik een 10 geef en dan heeft ze geen tijd meer voor mij als ik ze weer eens nodig heb.